Ons eerste cocktailproduct ooit gelanceerd, was een zoet en zuur cocktailpoeder. Naarmate de populariteit van dit poeder toenam, nam ook de drang toe om meer te doen in de cocktailmarkt.
De cocktailmarkt begon wereldwijd te stijgen en daarmee de verwachtingen van de barmannen. Ze wilden meer geavanceerde producten gebruiken waarmee ze creatiever konden zijn met hun cocktailcreaties, maar ook efficiënter. Dat was de reden waarom we in 1994 zijn begonnen met het produceren van ons originele assortiment fruitpurees.
Met elk jaar dat geslaagd was, werkte ons onderzoeks- en ontwikkelingsteam aan steeds meer verschillende fruitpurees, waardoor het assortiment enorm werd uitgebreid. Dit zou de bekende ODK-manier worden;
Een traditie ontwikkelen en focussen op productinnovatie.
De volgende stap op onze innovatieve weg zijn siropen en crèmes. Tevens zijn we verder gaan innoveren in twee van onze andere markten, warme dranken en cocktails. De siroop lijn zou zelfs nog groter worden dan de fruitpuree-lijn met fruit en smaken uit de hele wereld.